Gasztrona - kulináris kalandozások

Gasztrona - kulináris kalandozások

Maradékmentő padlizsánkrém

2024. január 31. - gasztrona

Friss receptekért, sok-sok éttermi beszámolóért keressétek fel az oldalamat Instagramon, amit @gasztrona néven találtok meg.

Ti is figyeltek arra, hogy minél kevesebb élelmiszert dobjatok ki? Én is törekszem erre, amit nehezít, hogy egyszemélyes háztartásom van, és nem szeretem egymás után többször ugyanazt enni. Igyekszem a legjobban felhasználni az alapanyagokat, és még egy kész étel maradékából is gyakran készítek egy másikat.

Az előző bejegyzésemben mutattam nektek a kókuszjoghurtos padlizsánsaláta receptemet, amit a török büfékben kapható joghurtos padlizsán ihletett. Rendszerint annak a maradékát padlizsánkrémmé fejlesztem tovább. 👇🏻

padlizsankrem_1.jpg

ℙ𝕒𝕕𝕝𝕚𝕫𝕤á𝕟𝕜𝕣é𝕞

Szóval a maradék joghurtos padlizsánból mindig padlizsánkrémet készítek. Most adtam hozzá még egy kis majonézt, kókuszjoghurtot, Honest Toil olívaolajat és simára turmixoltam. A  Meatboutique Budapestben (próbáljátok ki, jó hely) a múltkor csodálatos lepénykenyeret ettem, a maradékot elcsomagolták nekem és itthon megpirítottam. Nagyon jól ment a padlizsánkrémhez.

Ti is szoktatok egyik ételből egy másikat kreálni? Jöhetnek kommentben erre a tippek és praktikák!

padlizsankrem_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrona.blog.hu/api/trackback/id/tr8418315761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása