Gasztrona - kulináris kalandozások

Gasztrona - kulináris kalandozások

Joghurtos padlizsánsaláta - másképp

2024. január 29. - gasztrona

Friss receptekért, sok-sok éttermi beszámolóért keressétek fel @gasztrona Instagram oldalamat.

kokuszjoghurtos_padlizsan_1.jpg

Nagyon finom a török büfékben a joghurtos padlizsán, de egyrészt drága, másrészt a laktózérzékenységem miatt jobban szeretem magamnak elkészíteni. De szerencsére semmi gond, hiszen gyorsan megvan, egyszerű és nagyon finom és egészen véletlenül még vegán is.

𝕂ó𝕜𝕦𝕤𝕫𝕛𝕠𝕘𝕙𝕦𝕣𝕥𝕠𝕤 𝕡𝕒𝕕𝕝𝕚𝕫𝕤á𝕟𝕤𝕒𝕝á𝕥𝕒

Legutóbb, mikor akciós volt a padlizsán a Lidlben, vettem egyet. Feléből töltött padlizsánt készítettem, maradék bolognai szósszal, a másik feléből pedig ezt a salátát. Én a hagyományos, olajban sütés helyett a sütőben készítem a padlizsánt, hogy ne szívjon be annyi olajat. A fél padlizsánt felkockáztam, egy evőkanál dióolajjal összeforgattam és 180 fokra előmelegített légkeveréses sütőben kb. 15 percig sütöttem. Kiszedtem, kihűtöttem, majd pár evőkanál natúr kókuszjoghurttal (ezt a Lidlben szoktam venni) kevertem össze. Természetesen ha nincsen gondod a laktózzal, vagy egyszerűen csak azt szereted, sima joghurttal is el lehet készíteni. Sóval, fokhagymaporral és folyékony füsttel ízesítettem. Tálaláskor egy kis Honest Toil olívaolajjal, Fajszi paprika halászlé paprikával és újhagymával fejeztem be. Vajbirodalom pirított kovászos bagettel ettem.

kokuszjoghurtos_padlizsan_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrona.blog.hu/api/trackback/id/tr2718314081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása